Педагоги Ганівської школи обрали влучний алгоритм для розвитку розумових та творчих здібностей своїх вихованців, створити навчальну ситуацію, яка якнайповніше зможе розкрити потенціал учня.Завдяки використанню педагогічних технології
на уроках літератури розкривається творчий потенціал учня, креативний підхід до виконання завдання, у тому числі й дослідницького.
Використання ІКТ полегшує вчителеві налагодити тісну співпрацю з учнем, полегшує виклад матеріалу, стимулює до власної пошукової діяльності. Педагоги Ганнівської школи продемонстрували як проектні технології, веб-квест роблять уроки творчим процесом.
Використання комп’ютерних технологій робить урок привабливим та сучасним; таким, на якому відбувається індивідуалізація навчання, розвивається пізнавальна діяльність учнів, а саме інтелектуальна активність, логічне мислення, увага, пам’ять, мова, уява, інтерес до навчання та таким, на якому з’являються нові можливості для розвитку гармонічної індивідуальності, здібної до колективної співпраці. Ваш досвід є змістовним. Хочу побажати творчості, натхнення, успіхів у професії.
Впровадження ІКТ окреслює сучасні аспекти вивчення запрограмованих тем на уроках словесності. Дякую за представлену можливість дізнатися з цієї проблеми нову інформацію.
Колеги переконали,що використання ІКТ сприяє не тільки розвитку самостійності,творчих здібностей учнів,а дозволяє змінити саму технологію надання освітніх послуг.робить урок більш наочним і цікавим.Бажаю творчих злетів!!!
Упровадження ІКТ забезпечує активізацію діяльності учнів на уроці, розвиває загальну обдарованість, формує знання, покращує якість навчання. Дякую за корисну інформацію.
Інформаційно-комунікаційні технології актуальні у навчально-виховному процесі. Саме вони сприяють розвитку самостійності, творчих здібностей учнів. А урок з використанням ІКТ стає наочним і цікавим. Та лише системне і доцільне впровадження таких засобів навчання в освітньому просторі дозволяє оптимізувати діяльність учителя на уроці, тобто підвищити якість навчання школярів. Учителі української мови та літератури Ганнівської ЗШ постійно діляться досвідом роботи з використання ІКТ на засіданнях РМО, семінарах- практикумах. Цього разу взяли участь у проведенні онлайн-семінару. Дякую за співпрацю!
Сьогодні, з огляду на сучасні реалії, вчитель повинен вносити в навчальний процес нові методи подачі інформації. Використання комп'ютера на уроці дозволяє зробити процес навчання мобільним, строго диференційованим та індивідуальним. Сучасний комп'ютер, разом з тим, є для дитини рівноправним партнером, здатним дуже тонко реагувати на його дії і запити, такого партнера їй часом не вистачає. З іншого боку, цей метод навчання є досить привабливим і для вчителів: допомагає їм краще оцінити здібності і знання дитини, зрозуміти її, спонукає шукати нові, нетрадиційні форми і методи навчання. Дякую за продемонстрований досвід роботи!
Дійсно, перед сучасною освітою стоїть завдання пошуку нових видів і форм організації навчальної діяльності. Веб-квести є своєчасним і корисним інструментом щодо впровадження елементів гри в навчання. При цьому воно є більш цікавим, підвищується мотивація навчальної діяльності учнів. Вчителі Ганнівської ЗШ, які використовують Веб-квести, замінюють традиційні методи навчання на більш перспективні. Я переконана, що процес навчання з використанням цієї технології обов’язково знайде послідовників всюди, де є Інтернет.
Педагоги Ганівської школи обрали влучний алгоритм для розвитку розумових та творчих здібностей своїх вихованців, створити навчальну ситуацію, яка якнайповніше зможе розкрити потенціал учня.Завдяки використанню педагогічних технології
ОтветитьУдалитьна уроках літератури розкривається творчий потенціал учня, креативний підхід до виконання завдання, у тому числі й дослідницького.
Використання ІКТ полегшує вчителеві налагодити тісну співпрацю з учнем, полегшує виклад матеріалу, стимулює до власної пошукової діяльності. Педагоги Ганнівської школи продемонстрували як проектні технології, веб-квест роблять уроки творчим процесом.
ОтветитьУдалитьВикористання комп’ютерних технологій робить урок привабливим та сучасним; таким, на якому відбувається індивідуалізація навчання, розвивається пізнавальна діяльність учнів, а саме інтелектуальна активність, логічне мислення, увага, пам’ять, мова, уява, інтерес до навчання та таким, на якому з’являються нові можливості для розвитку гармонічної індивідуальності, здібної до колективної співпраці. Ваш досвід є змістовним.
ОтветитьУдалитьХочу побажати творчості, натхнення, успіхів у професії.
Впровадження ІКТ окреслює сучасні аспекти вивчення запрограмованих тем на уроках словесності.
ОтветитьУдалитьДякую за представлену можливість дізнатися з цієї проблеми нову інформацію.
Колеги переконали,що використання ІКТ сприяє не тільки розвитку самостійності,творчих здібностей учнів,а дозволяє змінити саму технологію надання освітніх послуг.робить урок більш наочним і цікавим.Бажаю творчих злетів!!!
ОтветитьУдалитьУпровадження ІКТ забезпечує активізацію діяльності учнів на уроці, розвиває загальну обдарованість, формує знання, покращує якість навчання.
ОтветитьУдалитьДякую за корисну інформацію.
Інформаційно-комунікаційні технології актуальні у навчально-виховному процесі. Саме вони сприяють розвитку самостійності, творчих здібностей учнів. А урок з використанням ІКТ стає наочним і цікавим. Та лише системне і доцільне впровадження таких засобів навчання в освітньому просторі дозволяє оптимізувати діяльність учителя на уроці, тобто підвищити якість навчання школярів.
ОтветитьУдалитьУчителі української мови та літератури Ганнівської ЗШ постійно діляться досвідом роботи з використання ІКТ на засіданнях РМО, семінарах- практикумах. Цього разу взяли участь у проведенні онлайн-семінару.
Дякую за співпрацю!
Сьогодні, з огляду на сучасні реалії, вчитель повинен вносити в навчальний процес нові методи подачі інформації.
ОтветитьУдалитьВикористання комп'ютера на уроці дозволяє зробити процес навчання мобільним, строго диференційованим та індивідуальним.
Сучасний комп'ютер, разом з тим, є для дитини рівноправним партнером, здатним дуже тонко реагувати на його дії і запити, такого партнера їй часом не вистачає. З іншого боку, цей метод навчання є досить привабливим і для вчителів: допомагає їм краще оцінити здібності і знання дитини, зрозуміти її, спонукає шукати нові, нетрадиційні форми і методи навчання.
Дякую за продемонстрований досвід роботи!
Дійсно, перед сучасною освітою стоїть завдання пошуку нових видів і форм організації навчальної діяльності. Веб-квести є своєчасним і корисним інструментом щодо впровадження елементів гри в навчання. При цьому воно є більш цікавим, підвищується мотивація навчальної діяльності учнів. Вчителі Ганнівської ЗШ, які використовують Веб-квести, замінюють традиційні методи навчання на більш перспективні. Я переконана, що процес навчання з використанням цієї технології обов’язково знайде послідовників всюди, де є Інтернет.
ОтветитьУдалить