План проведення Інтернет-семінару



План проведення районного Інтернет-семінару
вчителів української мови і літератури

Дата проведення: 15 грудня 2015 р.
Місце проведення: Ганнівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Петрівської районної ради Кіровоградської області

Проблема Інтернет-семінару: «Використання ІКТ на уроках української мови та літератури».

І. Теоретична частина.
1.  Заповнення реєстраційної анкети учасниками семінару.
2. Виступ "Застосування інформаційно-комунікаційних технологій та  web-квестів на уроках української мови і літератури"

Горбанець Л.М., методиста РМК
3. Представлення досвіду роботи вчителів української мови і літератури Ганнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.
Канівець О.М., директор школи

ІІ. Практична частина.
1.                  Формування життєвих компетенцій учнів засобами ІКТ на уроках української словесності.
Ø  Урок української мови у 5 класі «Групи слів за значенням» та мультимедійна презентація до нього, розроблена у програмі Notebook 10.
Щурик О.О., вчитель української мови і літератури,
спеціаліст І категорії
Ø  Урок української мови і літератури «Творчість Миколи Куліша» та мультимедійна презентація, розроблена у програмі Notebook 10.
Галіба О.А., вчитель української мови і літератури, 
спеціаліст вищої категорії
2.                  Навчальні проекти на уроках української мови і літератури.
Ø  Навчальний проект «Використання фразеологізмів у мовленні мешканців села Ганнівка», виконаний учнями 8 класу та учнівська презентація, розроблена у програмі MS Power Point.
 Галіба О.А., вчитель української мови і літератури, 
спеціаліст вищої категорії
3.                  Веб-квест як важливий процес в організації проектної та дослідницької діяльності учнів на уроках словесності.
Ø  Веб-квест «Тарас Шевченко і Кіровоградщина», виконаний учнями 9-11 класів та учнівський блог, де розміщені матеріали.
Галіба О.А., вчитель української мови і літератури,
спеціаліст вищої категорії


ІІІ. Підведення підсумків.
1.                  Заповнення підсумкової анкети учасниками Інтернет-семінару.
2.                  Створення «Книги відгуків».

Комментариев нет:

Отправить комментарий