План проведення районного Інтернет-семінару
вчителів української мови і літератури
Дата проведення:
15 грудня 2015 р.
Місце проведення: Ганнівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Петрівської районної ради Кіровоградської області
Місце проведення: Ганнівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Петрівської районної ради Кіровоградської області
Проблема Інтернет-семінару: «Використання
ІКТ на уроках української мови та літератури».
І. Теоретична частина.
1. Заповнення реєстраційної анкети учасниками
семінару.
2. Виступ "Застосування інформаційно-комунікаційних технологій та web-квестів на уроках української мови і літератури"
Горбанець Л.М., методиста РМК
3. Представлення досвіду роботи
вчителів української мови і літератури Ганнівської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів.
Канівець О.М., директор школи
ІІ. Практична частина.
1.
Формування
життєвих компетенцій учнів засобами ІКТ на уроках української словесності.
Ø Урок української мови у 5 класі «Групи слів за значенням»
та мультимедійна презентація до нього, розроблена у програмі Notebook 10.
Щурик О.О., вчитель української
мови і літератури,
спеціаліст І категорії
спеціаліст І категорії
Ø Урок української мови і літератури «Творчість Миколи
Куліша» та мультимедійна презентація, розроблена у програмі Notebook 10.
Галіба О.А., вчитель
української мови і літератури,
спеціаліст вищої категорії
спеціаліст вищої категорії
2.
Навчальні
проекти на уроках української мови і літератури.
Ø Навчальний проект «Використання фразеологізмів у мовленні
мешканців села Ганнівка», виконаний учнями 8 класу та учнівська презентація,
розроблена у програмі MS
Power
Point.
Галіба О.А., вчитель української мови і
літератури,
спеціаліст вищої категорії
спеціаліст вищої категорії
3.
Веб-квест
як важливий процес в організації проектної та дослідницької діяльності учнів на
уроках словесності.
Ø Веб-квест «Тарас Шевченко і Кіровоградщина», виконаний
учнями 9-11 класів та учнівський блог, де розміщені матеріали.
Галіба О.А., вчитель
української мови і літератури,
спеціаліст вищої категорії
спеціаліст вищої категорії
ІІІ. Підведення підсумків.
1.
Заповнення
підсумкової анкети учасниками Інтернет-семінару.
2.
Створення
«Книги відгуків».
Комментариев нет:
Отправить комментарий